امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

هیجان انگیزترین سفر با ماشین چمن کاری شده به شیراز


اگر ساکن شهر زیبای شیراز یا مسافرِ این شهر رویایی هستین، باید احتمال برخورد ناگهانی با ماشین چمن کاریِ زیبا و بامزه ی، توریست های خارجی در خیابون رو هم که بی نهایت هیجان انگیزِ به جاذبه های این شهر اضافه کنین. این ماشین مربوط به زوج خوش سفر و اهل دلی از آلمانِ که از سال 2011 تصمیم گرفتن سفری هیجان انگیزِ  به دور دنیا با ماشین شخصی خودشون رو شروع کنن و بعداز گذر از کشورها و شهرهای مختلف به شهر زیبای شیراز رسیدن و الان هم مشغول ایرانگردی هستن. با توجه به جاذبه های گردشگری شیراز و دیگر شهرهای زیبای ایران، گردشگران خارجی زیادی به ایرانگردی علاقمند هستن و این تنها یه نمونه از توریست های عاشق ایران هستن. در ادامه با بیشتر دیدن و خوندن با همگردی همراه باشید... 

شیراز سفر به دور دنیا

توریست های خارجی، توبی و کارولین از سال 2011 سفر خود را با ماشین شخصی شروع کردن و بعد از مدت 6 سال و گذر از 10 کشور دنیا از جمله: بلغارستان، استرالیا، هند، نپال، روسیه، افغانستان، پاکستان و لیتوانی، به ایران و شهر زیبای شیراز رسیدن و جالبِ که بدونیم ، مکس پسرشون سه سال پیش در طول سفر در استرالیا بدنیا اومده و این زوج خوش ذوق تا قبل از بدنیا اومدن پسرشون با دوچرخه سفر میکردن اما بعد از تولد مکس دوچرخه رو فروختن و با خریداری یک ون که به طور جالبی اون رو چمن کاری کردن به سفر خود ادامه دادن و علت چمن کاری و سبز کردن ماشین خود رو، سبز دیدن جهان و هدیه دادن آرامش و صلح به مردم سرتاسر دنیا میدونن.
ماشین چمن کاری زوج آلمانی

زوج المانی

زوج خوش سفرِ آلمانی

این زوج هنرمند آلمانی بعد از 6 سال سفر و دیدن 10 کشور دنیا، مردم ایران رو مهمون نوازترین و مهربانترین مردمی میدونن که در طول سفرشون دیدن، مخصوصا مردم شیراز  و جاذبه های گردشگری شیراز رو. توبی یک فیزیوتراپ و کارولین یک معمارِ که هر دو عاشق آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف هستن و عقیده دارن ایران و ایرانگردی در بین کشورهای سفر کرده، متفاوت تر بوده طوری که در هیچ کجای دنیا این فرهنگ و تمدن رو ندیده بودن. شاید چگونگی تامینِ هزینه های سفرِ این گردشگران خارجی و زوج آلمانی، براتون سوال شده باشد؟ این زوج گفتنکه در بسیاری از شهرها قهوه یا روغن گیاهی دست ساز می فروختن و کمک های مالی مردم در خیلی از شهرها به آنها یاری رسونده.

ماشین زوج المانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.