امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

از «هنوز زخم بمب‌های روسی بر پیکر این مملکت است» تا «پیش‌بینی یک مقام سابق امنیتی از انتخابات ۹۶»


تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر:۶۱۶۵۰۵
تاریخ انتشار:۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. 
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

موتور آقای گل روشن شد/ گلزنی طارمی پس از 117 روز

 طارمی در بازی برابر صبای قم موفق به گلزنی شد تا از طلسم ٧ بازی گل نزدن نجات پیدا کند.

 برد پرسپولیس آن هم با گلزنی مهدی طارمی می تواند خبر خیلی خوبی برای هواداران باشد. اینکه تیم برانکو همان روند رو به رشد خود را حفظ کرده و در کنار همه این ها آقای گل فصل قبل لیگ هفته چهارم را با گلزنی به پایان رساند. گلزنی طارمی حتی برای خود او هم اتفاق ویژه ای بود. چون آخرین باری که او برای پرسپولیس گل زده بود، دربی برگشت مقابل استقلال بود. آقای گل لیگ برتر پس از 3 ماه و 24 روز توانست گلزنی کند. بعد از آن طارمی در ٤ بازی آخر فصل قبل و ٣ بازی ابتدایی این فصل گلی نزد. اما برانکو با توجه به اعتمادی که به او داشت، هفته چهارم طارمی را از ابتدا بازی داد و نتیجه کارش را هم گرفت. طارمی از طلسم ٧ بازی گل نزدن نجات پیدا کرد. البته او در برابر صبا چندین موقعیت صد در صد گلزنی داشت که از دست داد.
به نظر طارمی بعد از ٣ هفته نیمکت نشینی دوباره به ترکیب اصلی برانکو برگشته است. طارمی از الان تا یک ماه بعد وقت دارد که در اردوی تیم ملی بیشتر از الان آماده شود تا در دربی هفته ششم در ترکیب فیکس تیمش باقی بماند.

تراز: نیروی دریایی آمریکا پس از ۷ ماه تحقیق و بازجویی اعلام کرده که فرمانده تفنگدارانی که وارد آب‌های سرزمینی ایران شدند، سوءتدبیر داشته و مجازات می‌شود.

به گزارش تراز ،۷ ماه پس از ورود غیرمجاز ۱۰ تفنگدار آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران و بازداشت آنها به دست مرزبانان پاسدار، پیامدهای ناگوار برای این افراد کماکان ادامه دارد.

آنطور که نیوزمکس امروز گزارش داده، «دیوید نارتکر» فرمانده این ۱۰ ملوان که در برابر دوربین تلویزیون ایران، از ورود غیرمجاز به آب‌های ایران ابراز پشیمانی کرد، تنبیه خواهد شد.

نیروی دریایی آمریکا بدون اشاره به تبعات رسانه‌ای گفته‌های نارتکر برای وجهه بین المللی ارتش ایالات‌متحده، اعلام کرده که نارتکر با سوء تدبیر در فرماندهی، باعث این رخداد شده است.

بازجوهای نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده‌اند که ملوانان حاضر در این ۲ شناور، ساعت‌های متمادی از استراحت و خواب محروم شده بودند و برای این مأموریت آماده نبوده‌اند.

تنبیه نارتکر می‌تواند شامل پرداخت جریمه نقدی و یا اخراج از نیروی دریایی شود.

۷ ماه پس از ورود غیرمجاز ۱۰ تفنگدار آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران و بازداشت آنها به دست مرزبانان پاسدار، پیامدهای ناگوار برای این افراد کماکان ادامه دارد.

آنطور که نیوزمکس امروز گزارش داده، «دیوید نارتکر» فرمانده این ۱۰ ملوان که در برابر دوربین تلویزیون ایران، از ورود غیرمجاز به آب‌های ایران ابراز پشیمانی کرد، تنبیه خواهد شد.

به نوشته فارس، نیروی دریایی آمریکا بدون اشاره به تبعات رسانه‌ای گفته‌های نارتکر برای وجهه بین المللی ارتش ایالات‌متحده، اعلام کرده که نارتکر با سوء تدبیر در فرماندهی، باعث این رخداد شده است.

بازجوهای نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده‌اند که ملوانان حاضر در این ۲ شناور، ساعت‌های متمادی از استراحت و خواب محروم شده بودند و برای این مأموریت آماده نبوده‌اند.

تنبیه نارتکر می‌تواند شامل پرداخت جریمه نقدی و یا اخراج از نیروی دریایی شود.

نخست وزیر ترکیه از ارسال کمک‌های جدید به غزه در سپتامبر خبر داد


ترکیه

نخست وزیر ترکیه از ارسال کمک‌های جدید انساندوستانه از سوی ترکیه به غزه در ماه سپتامبر به مناسبت عید قربان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه در دیدار با ریاض مالکی، وزیر خارجه تشکیلات خود گردان فلسطین گفت: حمایت ترکیه از فلسطینیان در آینده گسترش خواهد یافت. در همین راستا کمک‌های جدید به نوار غزه در ماه سپتامبر ارسال خواهد شد.

مالکی نیز با قدردانی از این کمک‌ها، حمایت تشکیلات خودگردان فلسطین را از دولت و مردم ترکیه در برابر کودتای نافرجام 15 ژوئیه اعلام کرد.

دستگیری هاکان شوکور به خاطر دست‌داشتن در کودتا


خبرگزاری فارس: دستگیری هاکان شوکور به خاطر دست‌داشتن در کودتا

بازیکن معروف و پرسابقه اسبق تیم ملی ترکیه و گالاتاسرای ترکیه به اتهام دست‌داشتن در کودتای نافرجام بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس‌، هاکان شوکور به همراه پدرش توسط نیروهای امنیتی ترکیه امروز بازداشت شدند. این دو متهم هستند که در کودتای چندی قبل ترکیه نقش داشته‌اند.

این خبر را چند رسانه‌ ترکیه منتشرکردند اما هنوز جزییات آن اعلام نشده است.

شوکور 44 ساله در سال‌های 1992 تا 2007 برای تیم ملی ترکیه 112 بازی کرد و 51 گل زد.

وی 3 دوره عضو تیم گالاتاسرای ترکیه بوده و همچنین در تیم‌های تورینو، اینترمیلان و پارما ایتالیا همچنین بلکبرن انگلیس بازی کرده است.