امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

تایمز: تمایل ترکیه برای جایگزین کردن مقامات حامی ناتو با مقامات طرفدار ایران و روسیه


نشریه تایمز انگلیس در مطلبی از تمایل آنکارا برای جایگزینی مقامات طرفدار رابطه با روسیه و ایران به جای مقامات حامی ناتو در ترکیه خبر داد.
 نشریه تایمز در مطلبی از تمایل آنکارا برای جایگزینی مقامات طرفدار پیمان غربی آتلانتیک شمالی (ناتو)، با افرادی که علاقه‌مند به همکاری با روسیه، ایران و چین هستند، خبر داد. 

بر اساس این ادعا، دولت آنکارا تمایل دارد به جای مقامات طرفدار پیمان آتلانتیک شمالی، که دارای راهبردهای غربی است، افرادی را جایگزین کند که با کشورهایی چون ایران، چین و روسیه همکاری کنند.

 روزنامه‌نگار این نشریه انگلیسی به نسخه‌ای کپی از ایمیل‌های افسران ارشد نظامی ترکیه، که به تازگی از خدمت در ارتش برکنار شده‌اند، دست یافته است. این مقامات نظامی ترک در ایمیل‌های خود به کورتیس اسکاپاروتی، فرمانده آمریکایی ناتو در اروپا، از افزایش قابل توجه ملی‌گرایی افراطی و احساسات ضد غربی در ارتش ترکیه ابراز نگرانی کرده‌اند. 

در ایمیل‌های یکی از این افسران ارشد آمده است: برخی از نمایندگان جدید ترکیه ارزش‌های ناتو را زیر سوال می‌برند و از این سازمان غربی متنفرند. در عین حال آن‌ها از همکاری نظامی با روسیه، ایران و چین حمایت می‌کنند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.