امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

10 وعده انتخاباتی دونالد ترامپ


پایگاه اینترنتی نیوز هاب در مطلبی به 10 مورد از وعده‌های میلیاردر نیویورکی پس از ورود به کاخ ریاست‌جمهوری اشاره کرده است.

ایگاه اینترنتی نیوز هاب در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ در نهایت موفق به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

سرمایه‌دار املاک و ستاره سابق تلویزیون در طول سخنرانی ها و مناظرات خود جزئیات اندکی درباره سیاستهای واقعی اش در صورت ورود به کاخ سفید ارائه کرد. در این گزارش سعی شده 10 مورد از وعده های قابل توجه میلیاردر نیویورکی پس از ورود به کاخ ریاست جمهوری یادآوری شود.

ساخت دیوار حائل در مرز آمریکا و مکزیک

یکی از وعده های ترامپ پیش از ریاست جمهوری ساخت دیوار حائل در مرز مکزیک و آمریکا بود تا از این طریق به ورود قاچاقچیان مواد مخدر و مهاجران مکزیکی پایان دهد. این پروژه نیازمند بودجه کلانی است که ترامپ به جزئیات هزینه آن اشاره ای نکرده است و بدون شک به یکی از وعده های محقق نشدنی ترامپ تبدیل خواهد شد.

زندانی کردن هیلاری کلینتون

دونالد ترامپ در دومین مناظره انتخاباتی خود قول داد تا هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود را به اتهام سوء استفاده از یک سرور ایمیل شخصی در دوران تصدی‌گری وزرات امور خارجه تحت پیگرد قانونی قرار دهد و در صورتی که رئیس جمهور شود او را زندانی می کند.

ممنوعیت مهاجرت مسلمانان به آمریکا و نظارت شدید بر مساجد

ترامپ در سخنرانی های خود اعلام کرده بود که در صورت تصاحب کرسی ریاست جمهوری آمریکا از ورود مسلمانان به این کشور جلوگیری کند و تدابیر ویژه ای برای نظارت بر مساجد بیاندیشد. او درباره وضع مسلمانانی که در آمریکا زندگی می کنند نظری نداده است. با این حال، منتقدان این ادعای ترامپ را نقض متمم اول قانون اساسی آمریکا درباره آزادیِ داشتن هر دینی قلمداد کرده اند.

محدود کردن آزادی مطبوعات

ترامپ وعده داد با ورود به کاخ سفید پرونده شکایت علیه سازمان ها و رسانه هایی که اخبار منفی از وی منتشر کرده اند را به جریان خواهد انداخت.

مذاکرات مجدد با ائتلاف های بین المللی

ترامپ معتقد است کشورهایی مانند ژاپن و عربستان برای کسب حمایت مضاعف آمریکا باید بیشتر هزینه کنند. از آنجا که ناتو در حال منسوخ شدن است، تقویت این ائتلاف ضروری به نظر می رسد.

اعمال قوانین سختگیرانه برای سقط جنین

ترامپ از مخالفان اصلی سقط جنین در آمریکا است و سعی دارد نوع خاصی از مجازات را برای زنانی که سقط جنین انجام می دهند در نظر بگیرد.

لغو عضویت آمریکا در توافقنامه آب و هوایی پاریس

ترامپ در توییتی تغییرات آب و هوایی را افسانه‌ای خوانده است که چینی ها برای صدمه زدن به اقتصاد آمریکا طراحی کرده اند و به دنبال لغو پذیرش این توافقنامه است.

فسخ قانون بهداشت و درمان اوباما

ترامپ وعده داد قانون گسترش بهداشت و درمان در آمریکا که زمانی به دستور اوباما به اجرا درآمده بود با حضور وی در کاخ سفید منسوخ خواهد شد و با قانونی "فوق العاده" و "خیلی بهتر" جایگزین خواهد شد. ترامپ به جزئیات این قانون اشاره نکرد.

 

10 وعده انتخاباتی دونالد ترامپ

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.