امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

افزایش مسافرت صهیونیست‌ها به عربستان


اتحاد عربستان و اسرائیل

سازمان مرکزی آمار رژیم صهیونیستی تازه‌ترین شاخص‌ها و آمارهای مربوط به سفرهای خارجی صهیونیست‌ها را اعلام کرد که این آمارها از افزایش میانگین سفر صهیونیست‌ها به عربستان سعودی حکایت دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه صهیونیستی "المصدر"، دایره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ماه ژانویه 2016 تا ماه ژوئیه گذشته بیش از 3 میلیون و 500 هزار صهیونیست فلسطین اشغالی را به مقصد کشورهای دیگر ترک کرده‌اند که این مساله نشانگر افزایش 14.9 درصدی سفرهای خارجی صهیونیست‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که بیش از 6.5 میلیون صهیونیست تا اواخر سال جاری میلادی فلسطین اشغالی را به مقصد کشورهای دیگر ترک کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در ادامه این گزارش آمده است که 234 هزار و 600 صهیونیست از طریق گذرگاه‌های مرزی به کشورهای همسایه فلسطین اشغالی و به ویژه اردن و از آنجا به عربستان سعودی و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس سفر کرده‌اند که این نشانگر افزایش 9.3 درصدی در مقایسه با سال گذشته است.

علاوه بر این، 99 هزار 200 صهیونیست هم به مصر و صحرای سینا سفر کرده‌اند که این نشانگر افزایش 44.9 درصدی سفر صهیونیست‌ها به این کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.