امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

لفاظی جدید نتانیاهو: ایران بزرگترین تهدید برای جهان است/ اگر لازم باشد علیه این کشور وارد عمل می‌شویم


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود مدعی شد ایران بزرگترین تهدید برای جهان است.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ در جدیدترین لفاظی‌ خود مدعی شد ایران بزرگترین تهدید برای جهان است.

او در اظهاراتی مضحک مدعی شد: ایران به دنبال تسلط بر منطقه خاورمیانه و همه جهان است و به اقدامات خصمانه و تروریستی ادامه می‌دهد. ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیکی تولید کند که به عمق اروپا و آمریکا برسد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یاوه‌گویی جدید خود گفت: ایران بزرگترین تهدید برای جهان از جمله اروپاست. زمانی که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، شاهد اقدامات خصمانه این کشور در سراسر جهان خواهیم بود. ایران بار‌ها تمایل خود را برای نابودی اسرائیل با شش میلیون جمعیت اعلام کرده است.

نتانیاهو ادعا کرد: توافقنامه هسته‌ای، دست ایران را برای «یاغی‌گری» و «جنگ‌های نیابتی» در منطقه باز کرد. ایران به دنبال بلعیدن خاورمیانه است. ایران در سوریه به دنبال امپراتوری خود تا سواحل دریای مدیترانه است.

او در سخنانی متوهمانه افزود: اسرائیل خط قرمز‌هایی در سوریه دارد و از ایجاد پایگاه نظامی دائم ایران در سوریه جلوگیری خواهد کرد. اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد کارخانه تسلیحاتی در سوریه احداث کند. ایران هفته گذشته با ارسال هواپیمای بدون سرنشین حاکمیت اسرائیل را نقض و امنیت آن را تهدید کرد. ما این هواپیما و پایگاه پروازی آن را منهدم کردیم و پس از شلیک به سوی هواپیما‌های ما، پدافند هوایی سوریه را هم هدف قرار دادیم.

 او در ادامه سخنانش، در جدیدترین نمایش ضدایرانی مضحک خود قطعه‌ای از یک پهپاد، را که مدعی است متعلق به ایران است، به حضار در نشست امنیتی مونیخ نشان داد و گفت: این یک قطعه از هواپیمایی است که ایران ارسال کرده بود. به ایران می‌گویم به دنبال آزمودن قاطعیت اسرائیل نباشد.

لفاظی جدید نتانیاهو: ایران بزرگترین تهدید برای جهان است/ اگر لازم باشد علیه این کشور وارد عمل می‌شویم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  در ادامه مدعی شد: ما اختلافی با ملت ایران نداریم. اما با قاطعیت تلاش خواهیم کرد اقدامات خصمانه ایران را متوقف کنیم.

نتانیاهو در تهدیدی پوچ نیز گفت: اگر لازم باشد علیه خود ایران و نه فقط عوامل آن، وارد عمل خواهیم شد. باید با جرات در برابر این نظام سخن بگوییم و به این صورت می‌توانیم جهانی امن‌تر و با ثبات‌تر ایجاد کنیم.

او در ادامه اظهاراتش با اشاره تلویحی به روابط رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی گفت: در طول عمرم تصورش را هم نمی‌کردم که روابط با برخی از کشور‌های عربی به اینجایی برسد که الان هست. موضع محمود عباس در قبال طرح ترامپ برای ما مایه تأسف است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.