امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

هوای سرد چگونه بر سلامت قلب تاثیر می‌گذارد؟/ با چای سبز هوشمند شوید!/

هر فنجان قهوه مصرفی در هفته می تواند ریسک نارسایی قلبی را تا هفت درصد، سکته را تا هشت درصد و بیماری قلبی را تا پنج درصد کاهش دهد.

  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

به این دلیل صبح ها با معده خالی آب زنجبیل بنوشید

زنجبیل یک درمان طبیعی برای کاهش درد عضلانی و مفصلی است. اجزای اصلی زنجبیل دارای اثرات ضدالتهابی و ضد درد هستند و مصرف آن به افراد مبتلا به بیماری های التهابی از جمله آرتریت روماتوئید پیشنهاد می شود.

خواص آنتی اکسیدانی زردچوبه

زردچوبه خاصیت ضد التهابی، ضد ویروسی، ضد باکتریایی، ضد سرطان و ضد قارچ دارد. در طب سنتی چین زردچوبه درمان همه چیز است، از دیابت گرفته تا آلرژی، آرتریت و آلزایمر. ماده فعال موجود در زردچوبه کورکومین است و یک ترکیب آنتی اکسیدانی، محسوب می شود که باعث کاهش التهاب می شود. همچنین نشان داده شده است که کورکومین منجر به کاهش رشد سلول های سرطانی می شود. ترکیبات ضد التهابی زردچوبه مانع بروز تورم و درد شده و از بروز آلزایمر جلوگیری می کند.

به این دلیل صبح ها با معده خالی آب زنجبیل بنوشید/با چای سبز هوشمند شوید/تقویت سلامت قلب در هوای سرد/راهکاری برای کاهش استرس امتحان
با چای سبز هوشمند شوید!

چای سبز را به علت داشتن موادی مانند کاتچین ضدسرطان و آنتی‌اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می‌دانند که نسبت به آنتی‌اکسیدان‌های معروفی چون ویتامین‌های C و E بسیار قوی‌تر عمل می‌کند، اسکن مغزی نشان می دهد که مصرف این نوع چای می تواند در پیشبرد کارکرد قسمتی از مغز که مرتبط با یادگیری زبان هاست نیز موثر باشد.

آلودگی هوا و افزایش خطر حمله قلبی برای برخی گروه های خونی

یافته های محققان نشان می دهد دارندگان گروه خونی A, B و AB در زمان بروز آلودگی هوا نسبت به افراد با گروه خونی O بیشتر در معرض حمله قلبی یا دردهای قفسه سینه هستند.

به این دلیل صبح ها با معده خالی آب زنجبیل بنوشید/با چای سبز هوشمند شوید/تقویت سلامت قلب در هوای سرد/راهکاری برای کاهش استرس امتحان 

توصیه های طلایی برای چربی سوزی شکم و پهلو

اینکه چه مدت تمرینات ورزشی خود را انجام می دهید نیز برای کالری سوزی اهمیت دارد. هرچه طولانی‌تر ورزش کنید، کالری بیشتری می سوزانید، اما بار دیگر باید توجه داشته باشید، این به معنای آن نیست که هر جلسه تمرینی باید یک ساعت یا بیشتر ادامه داشته باشد. شدت تمرین ها اغلب مدت زمان ورزش را مشخص می کند. به عنوان مثال، اگر تمرین های اینتروال شدت بالا انجام می دهید، مدت زمان جلسه تمرینی کوتاه‌تر خواهد بود، در شرایطی که تمرینات با شدت متوسط این امکان را فراهم می کنند تا برای مدت زمان بیشتری ورزش کنید.

با مصرف روزانه این نوشیدنی به جنگ سکته قلبی بروید

بررسی پیشرفته داده های به دست آمده از مطالعات بلندمدت قلب نشان می دهد هر فنجان قهوه مصرفی در هفته می تواند ریسک نارسایی قلبی را تا هفت درصد، سکته را تا هشت درصد و بیماری قلبی را تا پنج درصد کاهش دهد.

تقویت سلامت قلب در هوای سرد

دویدن یکی از بهترین فعالیت ها برای ارتقا سلامت قلب محسوب می شود. اما اگر این کار را در آب و هوای سرد انجام دهید، منافع آن هرچه بیشتر تقویت می شود. آب و هوای سرد می تواند قلب را به سخت‌تر کار کردن تشویق کرده و جریان خون در بدن تقویت شود. در حقیقت، دویدن در آب و هوای سرد به تقویت عضله قلب کمک می کند.

به این دلیل صبح ها با معده خالی آب زنجبیل بنوشید/با چای سبز هوشمند شوید/تقویت سلامت قلب در هوای سرد/راهکاری برای کاهش استرس امتحان
راهکاری برای کاهش استرس امتحان

حتماً می‌ دانید که ورزش روزانه برای سلامتی مفید است. اما آیا می‌ دانید که همین ورزش چه آثار شگفت انگیزی روی ذهن دارد؟ تنها 20 دقیقه ورزش می‌ تواند استرسی که ممکن بود ساعت‌ ها با شما باشد، از بین ببرد. ورزش باعث ترشح هورمون‌ های شیمیایی در بدن می‌شود. این هورمون ها احساس خوبی در فرد ایجاد می‌ کنند.

این میوه ها را حتما با پوست بخورید

سیب: پوست این میوه، حاوی پکتین است که به کنترل کلسترول و قند خونکمک می کند. به علاوه، با دور انداختن پوست سیب، نیمی از فیبر آن نیز از دست می رود.

موز: پوست موز، باعث می شود که احساس سیری کنید و مشکلات گوارشی خفیف رل ھم بهبود می بخشد. ابتدا باید صبر کنید تا میوه برسد تا پوست آن طعم شیرینی پیدا کند و خوردن آن آسانتر شود.

کیوی: وقتی که کیوی را با پوست می خورید، تا ۳ برابر فیبر بیشتری نسبت به زمانی که پوست آن را می کنید، دریافت خواھید کرد.

پرتقال: پوست مرکبات، مثل پرتقال و لیمو، سرشار از ویتامین C است و مقدار آن خیلی بیشتر از مقدار ویتامین موجود در آب این میوه ھاست.

انبه هندی: گوشت و پوست عنبه ھندی، حاوی مقادیر زیاد ویتامینھای B، A و C است. ھمچنین، نوعی آنزیم به نام پروتئولیتیک، مثل پاپائین و کیموپاپائین، دارد که اثر ضدویروسی و ضد قارچی و ضد باکتری دارد.

به این دلیل صبح ها با معده خالی آب زنجبیل بنوشید/با چای سبز هوشمند شوید/تقویت سلامت قلب در هوای سرد/راهکاری برای کاهش استرس امتحان

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.