امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

جانشین فرماندهی کل ارتش:

دشمن خطا کند پاسخش پشیمان کننده‌ است

جانشین فرماندهی کل ارتش با اشاره به تقویت ظرفیت های دفاعی گفت: اگر دشمن خطا کند با پاسخ پشیمان کننده‌ای روبرو می‌شود.
تصویر دشمن خطا کند پاسخش پشیمان کننده‌ است

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، امیر احمدرضا پوردستان در همایش تعالی معنوی و بصیرت کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در بندرعباس افزود: برای هرگونه مقابله با داعش چه در عراق، سوریه و یا هر جای دیگر آمادگی کامل داریم.

جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمرینات و تاکتیک‌های مختلف را انجام داده و در کنار اشراف اطلاعاتی، آماده عمل به وظایف خود هستیم.

امیر احمدرضا پوردستان افزود: حضور نیروی دریایی و رشادت‌های نیروی هوایی و زمینی سبب شد تا حرکت‌های دشمن راه به جایی نبرد.

وی گفت: امروز با توجه به توانمندی های کشور در ساخت تسلیحات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در خارج از آبهای سرزمینی، حتی در اقیانوس هند به نمایش می‌گذاریم.

جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگنده‌های بومی و رادارهای تولید داخل کشور نیز تمام سطوح هوایی کشور را پوشش می‌دهد.

امیر پوردستان افزود: تهدید‌ها را رصد و متناسب با آن ظرفیت‌های دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کنیم.

وی به رزمایش‌های تخصصی و سالانه ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رزمایش‌های پهپادی و جنگ الکترونیک برگزار شده و تا پایان سال با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح رزمایش ولایت ۹۶ برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.