امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

گزافه‌گویی نتانیاهو: ایران در حال پر کردن خلاء ناشی از عقب‌نشینی داعش از جولان است


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین گزافه‌گویی خود گفت گروه تروریستی داعش در حال عقب‌نشینی از بلندی‌های جولان است، اما ایران سعی در پر کردن این خلاء دارد.

 روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت: بنیامین نتانیاهوسه‌شنبه مدعی شد ایران درصدد است به منظور ایجاد جبهه‌ای جدید علیه اسرائیل، جای گروه تروریستی داعش را دربلندی‌های جولان بگیرد.

این روزنامه صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود افزود: نخست وزیر اسرائیل طی دیدار از بلندی‌های جولان به همراه آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع (جنگ) و گادی ایزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل گفت: «اوضاع در اینجا به سرعت در تغییر است، داعش در حال عقب‌نشینی است، اما ایران درصدد پر کردن این خلاء است. ایران و حزب‌الله با کمک سلاح‌هایی با هدفگیری دقیق، مشغول ایجاد هلالی شمالی در اینجا هستند.»

او افزود: «ما با این تهدید‌ها علیه اسرائیل مقابله می‌کنیم. ما به طیف تهدید‌ها علیه اسرائیل توجه دقیق داریم.»

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی اوایل این ماه گفته بود با توافقی که به میانجیگری آمریکا و روسیه حاصل و منجر به آتش‌بس نامحدود در جنوب سوریه شده است، مخالف است.او گفت در این توافق به اندازه کافی با «بلندپروازی‌های نظامی ایران» مقابله نشده است.

بنیامین نتانیاهو  مدعی شده بود با اینکه هدف از این طرح آن است تا ایران را ۲۰ کیلومتر از مرز اسرائیل دور نگه دارد، در آن به «طرح‌های ایران برای تقویت حضور خود در سوریه» پرداخته نشده است؛ طرح‌های که به ادعای نتانیاهو شامل ایجاد پایگاه‌های دریایی و هوایی در سوریه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.