امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

چرا جنگنده های ارتش اسراییل استان "قنیطره" را بمباران می‌کنند؟ + نقشه و جزئیات


منطق باطل رژیم‌صهیونیستی و امریکا این است تروریست‌های ارتش‌آزاد جنگجویان میانه‌رویی هستند که در سوریه می‌جنگند.

ارتش اسراییل در کنار عربستان سعودی و برخی کشورهای منطقه از حامیان مهم تروریست های تکفیری به حساب می‌آیند که همواره با روش‌های مختلف از گروه های مسلح و تروریستی حمایت می کنند.

منطق رژیم صهیونیستی، امریکا و همپیمانانش این است که تروریست های ارتش ازاد و امثالهم از جمله گروه های به اصطلاح میانه رو هستند که در سوریه می جنگند. رژیم صهیونیستی برای همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر با تروریست ها نقاطی را که ان ها مدنظر دارند را با کمک جنگنده هایش بمباران می کند.

جبهه جنوبی و 4 استان قنیطره، درعا و ریف دمشق از جمله نقاطی است که مورد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. در این زمینه  استان هایقنیطره و ریف دمشق بارها از سال 2012 تاکنون مورد هجوم هوایی ارتش اسراییل قرار گرفته است.


"درعا"، "ریف دمشق"، "قنیطره"، "ریف شمالی"، "حلب"، "ادلب"، "لاذقیه" و ... از جمله نقاط فعالیت ارتش آزاد سوریه و هم‌پیمانانش است که در مناطق مذکور انسان‌های بیگناه بسیاری توسط این گروه تروریستی کشته شده‌اند. اسرائیل با این کمک ها به تروریست های ارتش آزاد و داعش و جبهه النصره به دنبال حفظ موجودیت خود در نزدیکی بلندی های جولان است. 

چرا جنگنده های ارتش اسراییل استان

رژیم صهیونیستی به دو دلیل عمده به استان های جنوبی و خصوصا قنیطره و درعا حمله می کند. اولا استان های جنوبی که در نزدیکی مرز با سرزمین های اشغالی هستند نگرانی بالقوه اسراییل برای حضور گروه های مقاومت است.علاوه بر این صهیونیست ها با تعامل گسترده با تکفیری ها به دنبال این هستند تا از حضور مقاومت در بلندی های جولان جلوگیری کنند . لذا در راستای تامین امنیت و تجهیز تکفیری ها هر اقدامی را انجام می دهند. علاوه بر این مسئولین مقاومت هم بر حضور پر رنگ در نبرد با رژیم صهیونیستی در بلندی های جولان تاکید دارند.

اکرم کعبی، دبیرکل جنبش نجبای عراق در این زمینه می‌گوید: برای آزادسازی جولان از چنگ رژیم صهیونیستی، آماده همکاری با نیروهای سوریه هستیم.

وی افزود: نیروهای ما آماده به اتمام رساندن مسیر جهادی خود، در همکاری با ارتش سوریه برای آزادسازی جولان از چنگ رژیم اشغالگر هستند.

در مجموع سایه ارتش اسرائیل بر آتش بس سنگینی می کند و صهیونیست ها به هر طرق ممکن به دنبال بر هم زدن آرامش نسبی این روزهای سوریه هستند ؛ موضوعی که تنها خوشایند کریدور "آمریکایی-سعودی-صهیونیستی" است.

کارشناسان اعتقاد دارند آنچه که در 6 سال اخیر با عنوان نبرد "قادسیه جنوب" خوانده می‌شود نبرد رژیم صهیونیستی است و به دنبال شکست سنگین گروه‌های تروریستی مزدور اسرائیل در این منطقه و تلفات سنگین آنها در رویارویی با ارتش سوریه، رژیم صهیونیستی مجبور به مداخله مستقیم با نیروی هوایی خود در سوریه شد؛ مساله‌ای که دولت سوریه را بر آن داشت در این زمینه هشدارهای لازم را به دولت غاصب صهیونیستی بدهد.

 

چرا جنگنده های ارتش اسراییل استان

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه درباره مخاطرات ناشی از اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی هشدار داد و این رژیم را مسئول پیامدهای خطرناک تکرار اقدامات تحریک آمیز به هر بهانه ای که صورت بگیرد، دانست. فرماندهی کل ارتش سوریه تاکید کرد به نابودی گروه های تروریستی که بازوان اسرائیل در منطقه هستند، مصمم است.

فرماندهی کل ارتش سوریه خاطرنشان کرد بعد از آن که یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه توانستند حمله گسترده گروه تروریستی جبهه النصره را در حومه شهر « البعث » در استان قنیطره دفع و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کنند بار دیگر اسرائیل تصمیم گرفت به پایگاه های نظامی ارتش سوریه حمله کند و این تلاش که برای حمایت از گروه های تروریستی و تقویت روحیه بسیار ضعیف آنان صورت گرفت، محکوم به شکست است. 


تحلیلگران معتقدند که اسرائیل و آمریکا اجازه نمی‌‌دهند نام سازمان‌های بسیار خشونت‌طلب، در فهرست گروه‌های تروریستی درج شود، چرا که آنها عواملی هستند که از پنتاگون سلاح دریافت می‌کنند و سپس، آن را به داعش و القاعده می‌‌دهند. رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه در جنوب سوریه از تروریست ها حمایت می کند به دنبال ضربه زدن به فرماندهان نخبه مقاومت است تا در جبهه نبرد تکفیری های ارتش آزاد و جیش الاسلام با ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه دست بالا را داشته باشند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.