امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

واکنش کاربران به آزادسازی موصل/ ابوبکر کجایی؟ دقیقا کجایی؟ +تصاویر


کاربران فضای مجازی با پست های خود در شبکه های اجتماعی خوشحالی‌شان را از آزادسازی موصل نشان دادند.

 عملیات بزرگ آزادسازی شهر موصل واقع در استان نینوا حدود هشت ماه پیش یعنی در روز ۱۶ اکتبر سال ۲۰۱۶ با دستور مستقیم «حیدر العبادی» نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق کلید خورد. 

گفتنی است، وزارت دفاع عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دیگر هیچ منطقه ای در موصل تحت اشغال داعش باقی نمانده است. حالا کاربران فضای مجازی با پست های خود در شبکه های اجتماعی خوشحالی‌شان را از آزادسازی موصل نشان دادند.

کاربری نوشت:"موصل آزادشد .موصل با مقاومت آزاد شد نه با مذاکره با داعشیان ."

 

کاربری نوشت:" موصل آزاد شد «دولت دروغین» ساقط شد. اهتزار پرچم عراق بر فرار ساختمان‌های محله «موصل القدیمه»"
.

کاربری نوشت:"موصل آزاد شد میگن شاه عربستان زنگ زده موصل با بغدادی حرف بزنه"

کاربری نوشت:"حمله داعش به عراق باعث شد بسیج مردمی عراق شکل بگیرد الان حزب الله فقط یک کشور نیست .اسرائیل با چندین کشور و با چندین حزب الله رو به روست"

 

کاربری نوشت:"تلویزیون عراق دقایقی قبل از پایان کار داعش در موصل خبر داد.با تسلط نیروهای عراقی بر مسجد نوری موصل، تلویزیون دولتی عراق رسما اعلام کرد که حکومت داعش بر موصل به پایان رسید. به نقل از وزارت دفاع عراق گزارش داد هیچ منطقه‌ای در موصل در دست داعش باقی نمانده است.نیروهای عراقی توانستند 37 زن و کودک را که در منطقه باب الجدید موصل در اسارت داعش بودند آزاد کنند.

منابع خبری به نقل از ارتش عراق می گویند که نیروهای پراکنده داعش که در موصل هستند توان عملیات انتحاری را ندارند. نیروهای عراقی مرکز فرماندهی داعش در موصل را تصرف و مسجد جامع النوری و مناره الحدبا را از اشغال تروریست ها آزاد کردند."

کاربری نوشت:"آزادسازی موصل از چنگال داعش جنایتکار و حامیانشان بر همه مسلمین مخصوصا نیروهای مقاومت مردمی عراق حشدالشعبی مبارک باد 
خداقوت حشدالشعبی قهرمان"

کاربری نوشت:"به مناسبت ازادی موصل"

 کاربری نوشت:"سمه تعالی . موصل آزاد شد /از قول من به کلیه رزمندگان اسلام که با دشمنان اسلام مبارزه می‌کنند تبریک بگویید. اسلام و مسلمانان متعهد، به این پیروزیهای چشمگیر شما چشم دوخته‌اند، و از یاد هیچ یک از ما نخواهید رفت.
امام خمینی (ره)؛ ۲۵ آبان ۱۳۶۱ "

کاربری نوشت:"اگر مدافعان حرم نبودند... فاصله موصل با نزدیکترین شهر در ایران ۱۷۵ کیلومتر است؛ تقریبا اندازه فاصله تهران تا قم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.