امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

سناتور آمریکایی: در صورت برگزاری انتخابات در سوریه، بشار اسد ۹۰ درصد آرا را از آن خود می‌کند


عضو مجلس سنای ایالت ویرجینیای آمریکا گفت اگر در شرایط کنونی امکان برگزاری انتخابات سراسری در سوریه فراهم شود، بشار اسد احتمالا ۹۰ درصد آرای ملت این کشور را بدست خواهد آورد.

سناتور آمریکایی: در صورت برگزاری انتخابات در سوریه، بشار اسد ۹۰ درصد آرا را از آن خود می‌کند «ریچارد بلک»، عضو مجلس سنای ایالت ویرجینیای آمریکا، دیروز دوشنبه با استناد به گزارش‌های منابع اطلاعاتی در این کشور اعلام کرد در صورتبرگزاری انتخابات سراسری در سوریه در نزدیکترین زمان ممکن، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، حدود نود درصد آرا را از آن خود خواهد کرد.

وی در مصاحبه اسپوتنیک گفت: «من با افرادی که از نزدیک در زمینه گردآوری گزارش‌های اطلاعاتی فعالیت داشته‌اند گفتگو کرده‌ام .... و از گزارش‌های دریافتی به چیزهای بسیار جالبی رسیدم،‌ از جمله اینکه اگر در شرایط کنونی امکان برگزاری انتخابات سراسری در سوریه وجود داشته باشد، بشار اسد، رئیس جمهور (سوریه) احتمالا با کسب 90 درصد آرا بار دیگر به این سمت برگزیده خواهد شد و این موضوع حتی نواحی تحت اشغال تروریست‌ها را نیز شامل  می‌شود.»

ملت سوریه طرفدار بشار اسد هستند

عضو مجلس سنای ایالت ویرجینیای آمریکا که بارها حمایت خود را از دولت سوریه نشان داده است، افزود: «گزارش‌های اطلاعاتی از سوریه همچنین نشان می‌دهد که مردم این کشور کاملا حامی و طرفدار بشار اسد و همسرش «اسما اسد»  هستند. آنها بر خلاف بسیاری از دیگر رهبران جهان افرادی طمع‌کار و پول دوست نیستند و ثروت ملی کشور را غارت نکرده‌اند. آن‌ها خودشان را برای آینده ملت  خود قربانی کرده‌اند، به همین خاطر مردم سوریه آنان را دوست دارند.»

در صفوف ارتش سوریه اتحاد و همبستگی کامل وجود دارد

بلک همچنین تصریح کرد میان صفوف ارتش سوریه اتحاد و همبستگی کامل وجود  دارد. نظامیان سوری از هر قشر و مذهبی که باشند اعم از مسیحی، علوی، سنی، شیعه یا دروزی، جملگی در کنار هم و شانه به شانه یکدیگر برای حفظ سوریه می‌جنگند.»

لازم به ذکر است این عضو مجلس سنای ویرجینیا پیشتر در آوریل سال 2016 در جریان سفر به سوریه، شخصا با اسد دیداری داشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.