امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

امید

عشق به حضرت مهدی موعود{عج}

عربستانی‌ها آرزو دارند یک رزمایش مثل ولایت 95 برگزار کنند/تمام سلاح‌ها و تاکتیک‌های نظامی سعودی‌ها عاریه‎‌ای است

حقیقت پور در گفت‌وگو با میزان:


 مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یک رزمایش نظامی مثل رزمایش ولایت 95 به این گستردگی و وسعت و با آن حجم عظیم از سلاح های نوین بکارگیری شده، آرزویی است که سعودی ها در حسرت آن مانده اند.
عربستانی‌ها آرزو دارند یک رزمایش مثل ولایت 95 برگزار کنند/تمام سلاح‌ها و تاکتیک‌های نظامی سعودی‌ها عاریه‎‌ای است
منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون امنیت دفاعی و سیاست خارجی مجلس نهم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه قدرت نظامی و جنگ افزاری جمهوری اسلامی ایران با کشوری مثل عربستان سعودی اصولا قابل مقایسه نیست، اظهار کرد:عربستانی ها امروز نمی توانند حتی خودشان را از موشک های محدود یمنی ها نجات دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جرات و جسارت جنگیدن رو در رو را دارد درحالیکه عربستانی ها با ارتش اجاره ای خود به هیچ وجه این جرات و جسارت را ندارند، تصریح کرد: برگزاری یک رزمایش نظامی مثل رزمایش ولایت 95 به این گستردگی و وسعت و با آن حجم عظیم از سلاح های نوین بکارگیری شده، آرزویی است که سعودی ها در حسرت آن مانده اند. 

حقیقت پور با بیان اینکه همه سلاح ها، تاکتیک ها و آموزش های نظامیان سعودی عاریه ای است و آنها از خودشان چیزی برای عرضه ندارند، تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر پایه نیازهای خود سلاح های مورد نیازش را تولید می کند و بر آن پایه به طراحی تاکتیک های مورد نظر می پردازد و نیروهایش را آموزش می دهد در حالیکه سیستم نظامی و دفاعی عربستان سعودی صرفا مصرف کننده آموزش های نظامی انگلیسی ها و آمریکایی ها و صهیونیست هاست.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان نیز گفت: دکترین های عملیاتی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر اصل بازدارندگی است، تا کنون بسیار کارساز بوده و ما را از گزند حوادث و تجاوزهایی که در منطقه شاد آن بوده ایم، مصون نگه داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.